یک رژیم های کتوژنیک بسازید که هر کسی به آن افتخار کند

چه کسی نباید رژیم کتوژنیک بگیرد؟ ممکن است برای مدتی بدن یا دهانتان بوی خاصی بگیرد. توجه کنید که این راهنما را برای افراد بزرگسالی که میتوانند از این رژیم استفاده کنند نوشتهام و اگر اطمینان ندارید و یا مشکل و بیماری خاصی دارید حتما قبل از استفاده از این رژیم با یک پزشک مشورت کنید. توصیه من به شما این است که بین ½ تا 1/7 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدنتان از پروتئین استفاده کنید. ترکیب درشت مغذی سس مایونز – پرچرب، پروتئین کم و کربوهیدرات صفر – ترکیبی عالی برای حفظ کتوز است. تحقیقات نشان داده که رژیم کتوژنیک تاثیر بسیار عالی روی دیابت نوع 2 دارد و حتی ممکن است آن را بهبود دهد. این نوع الگوی مصرف دارو می تواند کنترل تشنج در این کودکان را دشوارتر نماید. روغن امسیتی را با دستکم دو برابر حجمش از شیر رقیق (شیر خامهگرفته) مخلوط و سپس سرد میکردند و هنگام غذا به کودکان میخوراندند یا با غذایشان قاطی میکردند.

البته این نوع رژیم با روزهداری معمول متفاوت است و نیاز نیست که شما هر روز هفته را به این صورت غذا نخورید، بلکه فقط دو روز در هفته را مشخص میکنید و در آن روزها رژیم فستینگ را اجرا میکنید. اگر دیابت نوع 1 دارید، کتون ایجاد شده باعث افزایش بیماری شما میشود. کربوهیدراتهای یکی از عواملی هستند که باعث ایجاد جوش و آکنه در صورت شما میشود. این کمک را با افزایش میزان عضلات بدن نسبت به چربی انجام میدهد و همچنین باعث افزایش اکسیژن بدن شما در زمان انجام فعالیت زیاد میشود.

اسیدهای آمینه موجود در پروتئین را میتوان به گلوکز تبدیل کرد؛ بنابراین یک رژیم کتوژنیک پروتئین کافی برای حفظ توده بدون چربی بدن از جمله عضلات را مشخص میکند، اما همچنان باعث کتوز میشود. علاوه بر این اندوتوکسین های روده باعث التهاب و تبدیل شدن کبد چرب غیر الکلی به استئاتواپاتیت غیر الکلی میشه. مواد غذایی بدون قند: اکثر این مواد غذایی دارای مقادیر بالایی از شکر الکلی هستند که باعث کاهش نرخ کتون ها در بدن می شوند. اگر در یک مسابقه پیست در سطح بالایی مسابقه می دهید، مدرن ترین کفش های دویدن ضروری است.

اگر بخواهید رژیم کتوژنیک را ادامه دهید، باید دقت کنید. چربیهای مضر و ناسالم: سعی کنید تا حد امکان از مصرف برخی روغنهای مضر مانند روغن پالم و روغنهای گیاهی فراوری شده ناسالم خودداری کنید. به گفته مقالهای، محققان از اثرات کوتاه مدت – که تا 2 سال طول میکشد – رژیم کتو آگاه هستند. محققان اظهار کردند که اگرچه بسیاری از مردان پس از ترک سیگار وزن خود را افزایش دادند ، اما پس از چندین سال بدون دخانیات ، خطر ابتلا به دیابت در آنها کمتر از زمانی بود که سیگار را ادامه می دادند. چندین نسخه از رژیم کتو وجود دارد که در مورد نسخه استاندارد (SKD) بیشترین تحقیق و توصیه شده است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تابحال چندین و چند رژیم سخت لاغری رو برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده عالتان امتحان کردید و زمان، هزینه زیادی برای آن صرف کردید و در آخر به نتیجه ای نرسیدید ما در اینجا می خواهیم رژیم فوق العاده کاربردی کتوژنیک رو بشما معرفی کنیم.

در این مطلب، تلاش خواهیم کرد شما را با برخی از انواع رژیم غذایی آشنا کنیم. از آنجا که رژیم کتوژنیک ممکن است دیابت نوع 2 را بهبود دهد، ممکن است در بازگشت دیابت نیز تاثیر داشته باشد. هرچه میزان مصرف کربوهیدرات کمتر باشد، برای رسیدن به حالت کتوزیس، کاهش وزن و بهبود مشکلاتی مثل دیابت نوع 2 بهتر است. شما به میزان کمتر از 50 گرم در روز به کربوهیدرات خالص نیاز دارید و در حالت ایدهآل حتی کمتر از 20 گرم. داشتن احساس سیری باعث میشود شما نیاز به 2 یا حتی یکبار غذاخوردن در طول روز داشته باشید و حتی به سمت روزه داری در طول روز بروید. پاسخ: اگر دائما احساس خستگی و ضعف دارید، شاید به طور کامل وارد حالت کتوزی نشده اید یا بدنتان نمیتواند به خوبی از چربی ها و کتون ها استفاده کند. در طول این آموزش دائما گفتم روزانه باید فقط 20 گرم کربوهیدرات استفاده کنید.

​Th​is data h​as  been g​en er at᠎ed ​by G​SA Con te​nt Gen᠎erator D em oversi​on .

البته شاید شما فکر کنید رژیم کتو یک معجزه درمانی است. با کمی فکر کردن این اتفاق منطقی به نظر میرسد. البته هنوز این مطالعات برای درمان سرطان با رژیم کتوژنیک محدود است. مطالعات نوع دوم کاهش چربی یکسانی را در مدت دو تا چهار هفته بین دو گروه کتوژنیک و غیر کتوژنیک نشان می دهد که البته نتیجه قابل انتظاری است چرا که در شرایط کالری برابر کاهش وزن با انواع رژیم های یکسان است؛ اما مزیت بسیار مهم کتوژنیک این است که با افزایش سیری باعث میشود کاهش کالری برای شما آسان تر و در نتیجه کاهش چربی بیشتری را تجربه کنید. رژیم کم کربوهیدرات نه تنها باعث سرعت در کاهش وزن شما میشود، بلکه به دلیل نوع غذاهایی که در این رژیم است، شما همواره احساس رضایت برای ادامه این رژیم دارید. نسبت به سایر رژیم های غذایی محدود کننده کالری باعث از دست دادن عضلات کمتری می شود و ممکن است در کوتاه مدت سرعت متابولیسم را افزایش دهد.

قهوه مانند چای نوشیدنی محبوب بدون کربو و کالری است که میتوانید بهصورت گرم یا سرد میل کنید. به عنوان مثال، می توانید به راحتی گل کلم کم کربوهیدرات را به برنج گل کلم یا گل کلم له شده تبدیل کنید. با استفاده از رژیم کتوژنیک، بدن شما تبدیل به یک ماشین چربی سوز، برای کاهش وزن میشود. از چربی اشباع شده نباید ترس داشت، چرا که چربی تغذیه ای با رژیم کم کربوهیدرات به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود و می سوزد.» او می افزاید: «در مورد مصرف امگا ۳ نیز مصرف روزانه ۱۶ از آن کافیست که در ماهی و تخم کتان یافت می شود. اما با تمام این حرفها سه گروه در این رژم بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. اگر یک رژیم کتوژنیک دقیق مورد استفاده قرار بگیرد، با تامین میزان مناسب کتون برای سوخت و ساز، بهبود قابل توجه خواهد بود. علاوه بر آن میتوانید با مصرف جو دوسر، پروتئین مورد نیاز بدن خودتان را جهت جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات در حین لاغری تامین کنید. This po​st has ​been cre ated by GSA Cont᠎en t Generato​r DE MO !

در تصویر زیر تاثیر رژیم کتوژنیک بر سرطان را میتوانید مشاهده کنید. در برخی آزمایشاتی که میزان کربوهیدرات رژیم غذایی کاهش پیدا کرده بود و البته نه کتوژنیک، بهبود در هورمونها و وضعیت این زنان مشاهده شده است. در نهایت، رژیم غذایی مدیترانه ای در کاهش تجمع پلاک در شریان ها مؤثرتر بود. یکی از محبوب ترین، معروف ترین و اثر گذارترین رژیم های یک هفته ای لاغری دنیا رژیم جنرال موتورز است. حتی اگر از رژیم کتو مناسب پیروی کنید، ممکن است در چند هفته اول عوارض جانبی ناخوشایندی را تجربه کنید. میتوانید گوشت قرمز، گوشت سفید، مرغ، تخم مرغ، ماهی، محصولات لبنی با کمترین چربی و منابع گیاهی غنی از پروتئین مانند توفو و سویا را مصرف کنید. یکی از انواع رژیم های کتوژنیک رژیم کتوژنیک استاندارد است که در آن میزان کمی از کربوهیدرات وجود دارد و مقدار پروتئین متوسط و مقدار چربی زیاد است. همچنین میزان پروتئین مجاز در رژیم کتوژنیک استاندارد روزانه حدود ۹۰ گرم است.

دقت کنید که در این رژیم کربوهیدرات باید بسیار کم و پروتئین و بخصوص چربی به مقدار بسیار بالایی مصرف شود. بنابراین قبل از پیروی از هر نوع رژیمی در این دوران با پزشک خود مشورت کنید. ورزش همچنین کاهش وزن و بهبود دیابت نوع 2 را سریعتر میکند. اگر میتوانید غذاخوردن و وعدههای غذایی را تنظیم کنید، روزه بگیرید. این یعنی اینکه بیماری بهتر شده، میزان گلوکز تنظیم گشته، نیاز به دارو کم میشود و ممکن است این روند ادامه پیدا کند تا سطح قند خون بدون نیاز به دارو به حالت عادی برگردد. در اینصورت شما میتوانید میزان مصرف کربوهیدرات خود را تنظیم کنید.

در طی رژیم کتوژنیک باید از هر ماده غذایی که سرشار از کربوهیدرات باشد اجتناب کنید. این تحقیق که بر روی 262 نفر فرد مبتلا به دیابت نوع 2 صورت گرفت نشان داد که تنها در طی 10 هفته، وزن و میزان مصرف دارو در آنها به شدت کاهش یافته است. این موضوع موجب اضافه وزن و افزایش ابتلا به بیماری های مختلف طی دهه های اخیر شده است. رژیم کتوژنیک یکی از رژیمهای لاغری سریع است که در سالهای اخیر بسیار ترند شده و انصافا نیز تاثیر خوبی روی کاهش وزن گذاشته است. و از همه مهمتر مصرف کره نارگیل در رژیم کتوژنیک نه تنها مجاز است بلکه توصیه ی اکید نیز می شود. بعضی از افراد از رژیم کتوژنیک نه برای کاهش وزن، بلکه برای افزایش عملکرد مغزشان استفاده میکنند.

بلکه شما در درجات مختلفی از حالت کتوز قرار دارید. شما میتوانید خمیر باقی مانده را بهعنوان آرد بادام در غذاهای دیگر بریزید. بدن ما برای عملکرد صحیح نیاز چندانی به این غذاهای سالم ندارد؛ اما عدم حضور چنین غذاهایی باعث محدود شدن رژیم شده و اجرای آن را دشوار میکند. به چه مقدار چربی در رژیم آنابولیک نیاز دارید؟ مصرف پروتئینتان را در حد متعادل نگه دارید. این یعنی اینکه اگر وزن بدنتان حدود 70 کیلو است، چیزی حدود 100 گرم پروتئین نیاز دارید.

شاید یکی از دلایل این موضوع کاهش نیاز بدن به انسولین است. همین مسئله شاید یکی از دلایل اصلی افزایش عطش در شماست. این مسئله گاهی اوقات باعث افزایش تمرکز و افزایش عملکرد مغز میشود. معمولا این کار را از آزمایشات ادرار و خون تشخیص میدهند اما من به شما روشهای سادهای را میگویم که بتوانید راحت این مسئله را تشخیص بدهید. خواب کافی داشته باشید و استرس خودتان را آرتین دایت کم کنید. در اینجا چند نمونه از غذاهایی که در رژیم کتوژنیک نباید استفاده کنید مورد بررسی قرار میگیرد.

وضعیت کتوزیس زمانی رخ می دهد که بدن انرژی مورد نیاز خود را از چربی ها به جای کربوهیدرات ها تامین می کند. بدن شما بدون توجه به برنامه غذایی که برای کاهش وزن سریع انتخاب میکنید، هنوز به چربیهای سالم نیاز دارد. با توجه به اینکه رژیمهای غذایی به صورت مستقیم بر روی سلامتی بدن، ذهن و روان شما تاثیرگذار هستند؛ بهتر است پیش از انتخاب و اقدام به انجام آنها، تحقیقات کامل و جامعی را در رابطه با هر نوع به عمل آورید! این رژیم رایج ترین نوع رژیم کتوژنیک است و قانون آن ساده است: شما در هر زمان حداقل مقدار کربوهیدرات را می خورید. رژیم کتوژنیک میتواند به شما در از دست دادن چربی اضافی که ارتباط نزدیکی با دیابت نوع دوم، پیش دیابت و سندرم متابولیک دارد، کمک کند. افرادی که مشکل دیابت دارند و دارو مصرف میکنند. تحقیقات متعددی بر اهمیت رژیم غذایی صحیح همراه با فعالیت بدنی برای بهبود علائم و تظاهرات معمول این بیماری، به ویژه مقاومت به انسولین و اضافهوزن تأکید میکنند.

رژیم غذایی کتوژنیک اگرچه اغلب برای کاهش وزن استفاده می شود ولی دارای فواید متعددی برای افرادی که دارای بیماری های قلبی، مغزی، آکنه و صرع هستند می باشد. ولی نیاز است یک نکته را متذکر شوم که این اجرا نباید مقطعی باشد. کتوژنیک مثل رژیم کم کربوهیدرات بوده ولی چربی بالایی در این رژیم مصرف میشود اما تاثیرش از رژیم کم کربوهیدرات برای لاغری بیشتر است. تعدادی توانستند با وجود این بیماری باردار شوند و درصد بالایی هم میزان هورمونهای باروری آنها، تخمک گذاری و میزان باروریشان بهبود چشمگیری پیدا کرد. این رژیم به دلیل کمی کربوهیدرات بسیار عملکرد خوبی دارد اما ممکن است عوارض جانبی را هم بوجود بیاورد. یکی از شایعترین مشکلاتی است که در زنانی که در سن باروری هستند پیش میآید و به دلیل اختلال هورمونی در دوره قاعدگی بوجود میآید.

یکی از کارهای رژیم کتوژنیک، تسکین معده، کم کردن گاز معده، کاهش درد شکم و بهبود مشکلات روده است. مطالعات زیادی نشان داده که حذف کربوهیدراتها باعث بهبود علایم سندرم روده تحریک پذیر شده است. ویژگی بارز رژیم کتوژنیک آن است که میزان قند بدن را پایین نگه میدارد و این برای بیماران سرطانی، دیابتی و بیمارانی که به صرع مبتلا هستند یک امتیاز بزرگ است؛ چرا که قند باعث پیشروی بیماری آنها میشود و رژیم کیتو با کاهش قند به آنها کمک میکند تا ضمن کاهش وزن، بیماری زمینه ای خود را نیز کنترل کنند. راه ساده ای است برای تشخیص این حالت. این فرمول کلی از نوسانات وزنی و عادت های تغذیه ای نادرست جلوگیری می کند و کاهش وزن پایدارتری را به دنبال دارد.

رژیم کتوژنیک عوامل خطرزایی مثل چربی بدن، کلسترول HDL، فشار خون و قند خون را بهبود میبخشد. کارهایی که رژیم کتوژنیک برای شما انجام میدهد، از دست دادن چربی اضافه بدن است که این چربیها ممکن است باعث ایجاد دیابت شوند. وقتی شما از کربوهیدرات برای تامین انرژی استفاده میکنید، این انرژی شاید یکی دو ساعت دوام آورد؛ اما وقتی به منبع انرژی چربیها دست مییابید، مدت بسیار زیادی شما را پر انرژی و سرحال نگه میدارد. رژیم غذایی مبنی بر کتوژنیک به خوردن مقدار زیادی سبزیجات و کمی از مواد مغذی که پر از رتینوئیدهای و ویتامین آ هستند پر می شود که یک ویتامین ضروری برای حفظ پوست درخشان و جوان است، زیرا مانع از آسیب رساندن به پوست ، تولید سلول های پوستی و جلوگیری از عفونت پوست می شود.

این رژیم به طور معمول، یک رژیم با چربی زیاد است، زیرا چربی انرژی مورد نیاز شما را تامین میکند. این رژیم ابتدا به عنوان یک روش درمانی برای کودکان و بعدها برای بزرگسالان مورد استفاده قرار گرفته است. صرع: تحقیقات نشان داده است که رژیم کتوژنیک میتواند باعث کاهش شدید تشنج در کودکان مبتلا به صرع شود. شاید کمی عجیب باشد که یک رژیم غذایی که در آن چربی بیشتری مصرف میکنید باعث شود که کلسترول خوب در بدن شما افزایش و کلسترول بد در بدن کاهش یابد. تنها نکته مهم این است که شما اول باید ببینید که میخواهید وزنتان با سرعت کاهش یابد یا با کاهش وزن با سرعت کم مشکلی ندارید.

این کار سرعت کاهش وزن شما را بسیار بالاتر میبرد. رژیم کتوژنیک باعث میشود که این سوخت به سرعت سوزانده شود و در بدن ذخیره نشود. کمبود خواب باعث افزایش استرس، خراب شدن پوست، افزایش سطح قند خون، کند شدن تولید کتون، و کند شدن کاهش وزن میشود. تعویض چربی های حیوانی با چربی های گیاهی مانند آووکادو می تواند به بهبود سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند. رژیم کتوژنیک به همه افراد مناسب نیست و بهتر است قبل از شروع به این رژیم، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.تیم متخصص فیت کلاب می تواند برای انتخاب بهترین رژیم در کنار شما باشد. البته استثناهایی هم وجود دارد و بهتر است که قبلا با پزشک خودتان مشورت کنید.

پس مهم است که قبل از تغییرات غذایی حتما با پزشک مشورت کنید. به همین دلیل هم کد تخفیف رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی فرصت مناسبی است که یک رژیم اصولی و بدون ریسک را با قیمت مناسب دریافت کنید. توجه داشته باشید که رژیم غذایی کتوژنیک را به آرامی شروع کنید و مطمئن شوید که چربی های سالم کافی در رژیم غذایی خود دریافت می کنید. بجای 20 گرم، 50 گرم کربوهیدرات مصرف کنید. آنها دیدند که حدود 60 درصد افراد این تحقیق بعد از یکسال دیگر دچار دیابت نبودند یا میزان مصرف دارو در آنها بسیار کاهش یافته است. همان طور که دقت کردید از اصطلاح بهبود دیابت استفاده کردم. ماکروهای خود یا همان درشتمغذیها را محاسبه کنید؛ اینکار را باید پس از محاسبه کالری مورد نیاز انجام دهید. با این حال، رژیم کم کربوهیدرات برای درمان هر پنج مورد از این علائم، فوقالعاده مؤثر است و استفاده از چنین رژیمی، این شرایط تقریباً ازبین میرود.

البته این روند باید در سبک تغذیه فرد ادامه یابد تا بهبودی حاصل شود و اگر برای مدتی استفاده شود و دوباره روند تغذیه همانند سابق شود، ممکن است شرایط به حالت قبل برگردد. این گام می تواند به شخص کمک کند تا از صحت رژیم خود اطمینان حاصل کند و تغییرات لازم را برای موفقیت در این راه انجام دهد. داروهای و روشهای درمانی دیگری که امروزه وجود دارد، رژیم کتوژنیک را برای درمان صرع به عنوان یک روش درجه دوم قرار داده است؛ اما درمان طبیعی شاید راه بهتری باشد. نکته شماره 2 سفر کتو: غذاهای کتو ی خود را بسته بندی کنیدبرای حفظ رژیم کتوژنیک در طول سفر به غذای خطوط هوایی، ماشینهای فروش خودکار یا مهربانی غریبهها اعتماد نکنید.

خوردن چربی و ایجاد حالت کتوزیس در بدن شما باعث میشود احساس گرسنگی نکنید. وقتی شما رژیم کتوژنیک را شروع میکنید کمتر باید احساس گرسنگی کنید. برای سالمندان به جای ۳ وعده غذایی بزرگ، ۵ یا ۶وعده غذایی کوچکتر را در طول روز انتخاب کنید. شاید نمیدانید در هر وعده غذایی چه بخورید. شاید شما جزو افرادی هستید که سالهاست چربیهای مفید را از رژیم غذاییتان حذف کردهاید و نمیدانید چطور آنها را دوباره به رژیمتان اضافه کنید. شما هم جز کسایی هستید که بدون شیرینی و قند نمیتوانید زندگی کنید؟

شاید باور نکردنی باشد اگر بگوییم بدن حتی در صورت نبود گلوکز باز هم با تغییر منبع تولید انرژی قادر به ادامه زندگی مثل قبل خواهد بود. برخی از این رژیم ها با کاهش اشتهای شما مصرف غذای شما را کم می کنند، برخی دیگر مصرف کربوهیدرات و یا چربی را محدود می کنند، برخی دیگر به جای محدود کردن غذاها، بیشتر بر روی تغییر الگوهای غذایی و تغییرات سبک زندگی تمرکز می کنند. رژیمی با تمرکز بر غذاهای کم چرب و کم نمک و مقادیر زیاد میوه و سبزی برای متوقف کردن فشار خون بالا. همچنین، به گفته بومن، یک تغییر نامناسب در رژیم کتوژنیک که بلافاصله مقادیر زیادی قند تصفیه شده و کربوهیدرات های فرآوری شده را مجدد وارد می کند، می تواند قند خون و میل به خوردن غذای شیرین را افزایش دهد.

این غذاها حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات، قند و نشاسته هستند. تحقیقات زیادی نشان داده که کاهش وزن میتواند تاثیر خوبی روی این افراد داشته باشد. حرکات با وزنههای موجود در باشگاهها مخصوصا فواید خوبی دارد. بهطور خلاصه، رژیم کتو رژیمی است که کربوهیدراتها را محدود میکند و فواید زیادی برای سلامتی دارد. برخی مطالعات نشان می دهد که رژیم هایی که به مصرف غذاهای گیاهی تاکید دارند در مقایسه با رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات پرچرب مثل کتوژنیک که به مصرف غذاهای جانوری تاکید بیشتری دارد برای سلامتی افراد مفید تر هستند. فواید رژیم کتوژنیک برای سلامتی چیست؟ الان شما هر چه نیاز است در مورد فواید رژیم کتوژنیک بدانید را میدانید. چای سبز را میتوانید به صورت دمنوش به همراه مقداری عسل و یا لیموترش برای خوش طعم شدن و افزایش فواید آن مصرف نمایید. ترکیبات گیاهی علفی مانند خار مریم (Silymarin)، زردچوبه یا چای سبز در افزایش نشانگرهای زیستی و کاهش درجه NAFLD مؤثر دانسته شدهاند.

شروع حالت کتوزیس در بدن شما یک حالت صفر و یک نیست که یا کتون هستید و یا نیستید. زمانی که شما دچار حالت کتوزیس میشود، افزایش انرژی را در بدنتان احساس میکنید. به اندازه کافی چربی مصرف کنید تا احساس گرسنگی نداشته باشید. با خرید محصولات کتوژنیک می توانید انرژی مورد نیاز بدن خود را به طور کامل دریافت کنید. حالا وقت آن است که بدانید چطور باید این رژیم را مورد استفاده قرار دهید. با این حال، می توانید آن را به مقدار کم مثلاً یک قاشق غذاخوری یا بیشتر در قهوه خود استفاده کنید.

تصویر را نگاه کنید تا متوجه شوید این مقدار یعنی چه. دانشمندان تاثیر این رژیم بر بدن را مطالعه نکرده اند. این رژیم بسیار ساده است. افرادی که رژیم کتوژنیک دارند مقدار بسیار کمی کربوهیدرات، مقدار متوسط پروتئین و مقدار زیادی چربی در روز مصرف میکنند. افرادی که برای فشار خون بالا دارو مصرف میکنند. فیبر ها هم مانند پروتئین خاصیت کم کننده اشتها دارند با این تفاوت که کالری کمتری هم وارد بدن شما میکنند. سهراب با اشاره به اینکه میزان کاهش وزن اولیه در این رژیم در افراد مختلف فرق دارد، گفت: در بلند مدت از نظر کاهش وزن این رژیم نیز تفاوت چندانی با سایر رژیمهای لاغری ندارد. هر رژیمی که باعث کاهش وزن شما شود، فشار خون شما را نیز کاهش میدهد. میتوانند باعث ریزش مو شوند.