فضای ابری چیست و چه کاربردهایی دارد + فضای ذخیره سازی ابری

غذای خانگی حساسیتهای زیادی داشت و تنظیم برنامه برای آماده کردن و فروش آن سخت بود. ممکن است این مسیر خیلی سخت و پیچیده باشد چون خیلی وقتها چیزی که فکر میکنیم اجرایی نمیشود یا خوب از آب در نمیآید. اولین قانونی که در این زمینه وجود دارد این است که شرکتهای دانش بنیان باید حتما از طریق دانش بومی اقدام به بومیسازی محصولات یا خدمات خود کرده باشند و طی دو سال اخیر این محصولات را تولید و روانه بازار کرده باشند. بیشتر از آنکه بخواهد حرفی بزند، عمل میکند؛ خودش معتقد است شخصیتی اجرایی دارد و البته درست هم میگوید. Nethone استارت آپی است که از کلاهبرداری و تقلب در پرداختها و تراکنشهای آنلاین جلوگیری میکند. در واقع پلتفرم ادتریس اگر نتواند شناسایی تقلب را انجام دهد، کار خاصی نکرده است. اگر پلتفرم ساخت خودرو بومیسازی شود، قیمت خودرو بیشتر از قیمت کنونی افزایش مییابد. مامانپز روزانه حدود ۲ تا ۳ هزار غذا را از آشپزخانه مامانها به میز ناهار مشتریان میرساند که بیشتر آنها در محدود شمال و مرکز تهران مثل جردن، میرداماد، بهشتی و وزرا چرا باید به سمت محصولات مقیاس پذیر و ابری حرکت کرد؟ هستند. استارت آپ TapTrip در زمینه سفرهای کاری و شرکتی فعالیت میکند؛ در واقع TapTrip یک پلتفرم و بازار دیجیتالی فناوری سفر است که برای شرکتهای کوچک و استارتاپ متوسط طراحی شده.

استارت آپ بومی

​&;​&;​.

استارت آپ گردشگری Onfly، برای شرکتهای کوچک و متوسط برزیل و آمریکای لاتین، راهحلهای همهکاره در سفرهای کاری، مدیریت هزینه و کارتهای اعتباری سفر ارائه میدهد. این شرکت بیش از ۳ میلیون محصول سفر در زمینه اقامت، پرواز و فعالیتهای تفریحی در سراسر جهان ارائه میدهد. Wheel the World یک استارت آپ فناوری سفر است که به افراد دارای معلولیت جسمی و همراهان آنها خدمات ارائه میدهد. شایا در سه بخش پردازش زبان طبیعی، پردازش صوت و تصویر و استخراج و تحلیل محتوای آنلاین مشغول به فعالیت است. شایان ذکر است،تمدید شرکت های دانش بنیان نوپا دارای اعتبار یک ساله بوده و تنها برای یک دوره یک ساله(مجموعاَ دو سال)می تواند تمدید شود.چنانچه شرکت نتواند در مدت 2 سال پس از تایید دانش بنیان بودن،رتبه بندی خود را به پایان برساند و یا در صورت عدول از شرایط مندرج در این آیین نامه در هر زمان دانش بنیان بودن شرکت ملغی می شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه قوانین فعلی رسای لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: شورا میتواند تصمیمگیری و سیاستگذاری کند، اما نمیتواند قانونگذاری کند و این کار طبق قانون اساسی، بر عهده مجلس شورای اسلامی است و از دوره جدید مجلس انتظار داریم به کمک شورا بیاید. یک پلتفرم ویدیویی زنده است که با کمک راهنمایان سفر، فعالان مشاغل بومی و فروشندگان فرهنگی از مسافران سراسر جهان بهصورت مجازی میزبانی میکند. لازمه که حتماً بعد از کمک مالی برای مشاوره دادن به تیم اجرایی همیشه در دسترس باشه. در واقع او یک سال و چند ماه بعد از مطرح کردن ایده مامانپز در استارتآپ ویکند، از ابتدای سال ۹۳ آن را به صورت جدی پیگیری کرد. همچنین با برای مدیریت، پیگیری و محاسبه هزینه سفر با استفاده از دادههای و و همکاری کرده است. یکی از چالشهای استارتاپهای بزرگ با پلتفرمهای اتریبیوشن داخلی مشکل اعتماد به این پلتفرمها است. همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را نیز مانند رفع مشکل کند شدن هارد اکسترنال ، آموزش خالی کردن حافظه آیفون و نشانه های سوختن هارد و خرابی هارد دیسک کامپیوتر مطالعه فرمایید.

پلتفرم های ایرانی امروزه تماشای فیلم و سریال از طریق گوشیهای تلفن همراه جای تلویزیونهای قدیمی و DVD های اغلب بی کیفیت و همیشه خش دار را گرفته و دیگر نیاز نیست برای تماشای یک فیلم سینمایی محبوب تمام فروشگاههای شهر را جستجو کنید. تیم Thrust Carbon متشکل از افراد حرفهای و متخصصان حوزه آبوهوا است که تاکنون پلتفرمهای هوش مصنوعی کربنی متعددی ایجاد کردهاند. این شرکت در سال ۲۰۲۱، اولین راهحل انعام دیجیتال شرکتی را راهاندازی کرده است تا کارفرمایان بتوانند علاوه بر پرداخت حقوق بیشتر به کارمندان، در جهت جذب و حفظ آنها نیز تلاش کنند. این تعریف در کتاب نوپای ناب توسط اریک ریس آورده شده است. این استارت آپ با استفاده از فناوری اختصاصی خود توانسته است میان مهمانان و میزبانان ارتباط یکپارچهای فراهم کند و در عین حال درآمد میزبانان را به حداکثر برساند. استارت آپ Kambr در زمینه ارائه راهحلهای بهینهسازی درآمد از طریق فناوری و نرمافزار فعالیت میکند. Youtip یک شرکت پرداخت تخصصی است که امکان پرداخت انعام به کارمندان را بهصورت دیجیتالی فراهم استارت آپ بومی میکند. «مامانپز» دستاورد «تبسم لطیفی» است. این استارتآپ امروز برای ۵۰۰ زن خانهدار در تهران اشتغالزایی کرده است و یکی از مامانها توانسته است رکورد فروش ۲۵ میلیون تومان در ماه را ثبت کند.