مطالعه دقیقا چگونه رژیم کتوژنیک در بارداری آخر ماه را ساختیم

رژیم کتوژنیک در بدنسازی با این حال برخی از بیماران صرعی نسبت به درمان مقاومت از خود نشان میدهند و در نتیجه از رژیم کتوژنیک برای این بیماران برای کاهش حملات صرعی استفاده میشود. یک مطالعه منتشر شده در Diabetic Medicine در ماه مه 2018 نشان داد که در حالی که رژیم کتو ممکن است به کنترل سطح HbA1C کمک کند، (از میانگین سه ماهه سطح قند خون)، رژیم غذایی همچنین ممکن است باعث افت قند خون شود خطرناک است. برخی افراد ممکن است علائمی را تحت عنوان “آنفولانزای کتو” تجربه کنند. به طور کلی در موارد خاص و بیماری استفاده از رژیم کتوژنیک سودمند است و میتواند سبب بهبود وضعیت فرد شود اما اینکه از رژیم کتوژنیک به عنوان یک رژیم عمومی برای همه افراد استفاده کنیم توصیه نمیگردد.

عملکرد رژیم کتوژنیکبه طور کلی استفاده طولانی مدت از رژیم کتوژنیک توصیه نمیگردد مگر در افراد بیماری که عوارض بیماری آنان بیش از عوارض رژیم کتوژنیک باشد. درشت مغذی های معمولی برای رژیم کتو 55 تا 60 درصد چربی، 30 تا 35 درصد پروتئین و 5 تا 10 درصد کربوهیدرات هستند.محصولات گوشتی به طور کلی برای رژیم کتوژنیک مناسب هستند زیرا پروتئین و چربی بالایی دارند و کربوهیدرات کمی دارند. با این حال، برخی از گونه های چوريتسو ممکن است شکر یا مواد دیگری اضافه کرده باشند که می تواند بر تعداد کربوهیدرات آنها تأثیر بگذارد.همبرگرهای گوشت گاو می توانند برای رژیم کتو نیز مناسب باشند، به خصوص اگر نان را حذف کنید و از مواد کم کربوهیدرات مانند آووکادو، پنیر یا کاهو استفاده کنید.به طور مشابه، همبرگر مرغ می تواند گزینه خوبی برای رژیم کتو باشد، به خصوص اگر شما خودتان با مرغ آسیاب شده و مواد کتوپسند مانند آرد بادام یا آرد نارگیل، نان های خود را درست کنید.استیک ژامبون و انواع مختلف ژامبون همچنین می توانند برای رژیم کتو مناسب باشند زیرا پروتئین بالایی دارند و کربوهیدرات کمی دارند.

روشها یادگیری رژیم کتوژنیک

استیک ژامبون همچنین می تواند به عنوان پروتئین در غذاهای دیگر مانند ساندویچ یا سالاد استفاده شود.ژامبون گوشت به طور معمول از گوشت گاو تهيه سالاد کتوژنیک با خیار و گردو شود. به طور معمول 85 تا 90 درصد کالری از چربی حاصل می شود. بدن ممکن است در هنگام انطباق با رژیم کتوژنیک، الکترولیتهای بیشتری از حد معمول از دست بدهد، بنابراین مصرف سدیم، پتاسیم و منیزیم خود را افزایش دهید. معمولا بعد از 6 ماه، بالن تخلیه و از معده تان خارج مشود، چون ممکن است بعد از این مدت بالن خراب یا سوراخ شود. پس از انفجار فعالیت عصبی، جریان خون به قشر مغز در ناحیهٔ متأثر، به مدت ۲ تا ۶ ساعت کاهش مییابد. ۲. کنترل قند خون: رژیم کتوژنیک به خصوص برای افراد دیابتی مفید است زیرا با محدودیت کربوهیدرات، سطح قند خون در بدن کاهش مییابد.

رژیم کتوژنیک در شیردهی

بیشترین درمانهای به کار رفته در صرع انواع داروهاي ضد تشنج اند با این حـال، ۳۰ تا ۴۰ درصد بیماران صرعی، تشنجاتی دارند که با داروهاي ضد تشنج کنترل نمی شوند. علاوه بر این، بسیاری از غذاهای سالم و پرچرب نیز کربوهیدرات بسیار کمی دارند.با این حال، اگر هدف شما کاهش وزن است، مطمئن شوید در کل کالری زیادی مصرف نمی کنید، زیرا این امر می تواند باعث توقف کاهش وزن شما شود. این به این دلیل است که پروتئین و چربی هر دو بسیار سیر کننده هستند، که می تواند به کاهش هوس و جلوگیری از پرخوری کمک کند.با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه محصولات گوشتی در رژیم کتوژنیک به صورت یکسان استفاده نمی شوند.

رژیم کتوژنیک اصلیبا این حال، مهم است که برچسب را بررسی کنید و از هر گونه ژامبون که قند یا کربوهیدرات اضافه کرده است خودداری کنید.پنیر گودا یک گزینه عالی برای رژیم کتو است زیرا چربی و پروتئین بالایی دارد و کربوهیدرات کمی دارد. آنها همچنین پروتئین متوسط و چربی بالایی دارند. به طور مثال برخی از مغزها، مانند بادام هندی، کربوهیدرات بیشتری نسبت به سایرین دارند. میوهها نیز در این رژیم محدود هستند زیرا قند دارند. هنگامی که کربوهیدرات ها و گلوکز از طریق رژیم کتوژنیک محدود میشود کبد برای تامین انرژی چربی ها را به به اسید چرب و اجسام کتونی برای تولید انرژی میشکند، هنگامی که میزان اجسام کتونی در خون زیاد شود و به اصطلاح بدن دچار کتوز شود میزان حملات صرعی در بیمار کاهش میابد.

در عوض، اسیدهای چرب به عنوان منبع اصلی انرژی بهکار میروند. به خاطر داشته باشید که اگرچه ورزش باعث افزایش تولید کتون می شود، ممکن است 1 تا 4 هفته طول بکشد تا بدن شما با استفاده از کتون ها و اسیدهای چرب به عنوان سوخت اولیه سازگار شود. نوع دیگری از رژیم های کتوژنیک؛ رژیم MCT است که از اسید های چرب با زنجیر متوسط به جای چربی های معمولی استفاده میشود، در این رژیم مصرف سبزیجات و میوه ها محدودیتی ندارند و کربوهیدرات کمتر محدود شده است زیرا کتوز MCT ها در میزان چربی کمتر رژیم کتوژنیک بهتر سیگار در رژیم کتوژنیک رخ میدهد. برای اکثر افراد، کتوزیس یک حالت متابولیکی کوتاه مدت است که زمانی اتفاق میافتد که بدن بهطور موقت از سوزاندن گلوکز به سوزاندن چربی تغییر روش میدهد.

مکانیسم دقیق رژیم کتوژنیک علیرغم تحقیقات فراوان هنوز بهطور کامل شناخته نشده است. هنوز شواهد پزشکی معتبری وجود ندارد که نشان دهد رژیم کتوژنیک در بارداری مفید است؛ بنابراین توصیه میشود که قبل از دریافت برنامه غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن در دوران قبل از بارداری حتما موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. شواهد نشان دهنده این است که تقریبا نیمی از افرادی که رژیم کتوژنیک دریافت میکنند میزان حمله های صرع در آنها کاهش پیدا کرده که و این اثر حتی پس از قطع رژیم کتوژنیک هم ادامه داشته است. حتی ممکنه دوست نداشته باشه بالاتر هم بره.

رژیم کتوژنیک دو هفته ایThis article has been g enerat ed  by G SA C ontent G en erat or D emover​sion.

رژیم کتوژنیک – توجه کنید به اینها 10 هشدارهادانه ها و آجیل هایی که سرشار از روغن هستند، یک راه عالی برای میان وعده کتو دوست هستند. اگر در طول روز خود را گرسنه می بینید ، می توانید برای مهار اشتهای خود آجیل ، دانه ها ، انواع پنیر یا کره بادام زمینی میل کنید، گرچه میان وعده می تواند پیشرفت لاغری شما را در طولانی مدت آهسته کند. محصولات گوشتی نیز همه کاره هستند و می توان آن ها را با انواع سبزیجات و چربی های دوستدار کتو ترکیب کرد تا وعده های غذایی متعادل و رضایت بخشی ایجاد کنند.یکی از مزایای فرآورده های گوشتی در رژیم کتوژنیک این است که می توانند به شما کمک کنند تا بین وعده های غذایی احساس سیری و رضایت داشته باشید.

رژیم غذایی کتوژنیک چیست

با این حال، جهت پیشگیری از عوارض احتمالی، بهتر است قبل از هر اقدامی، با متخصص تغذیه مشورت کرد. برای اینکه بدانید آیا این رژیم برای شما مناسب است یا نه باید نظر متخصص تغذیه را جویا شوید. او در حرفهاش به صدها زن باردار به عنوان متخصص دیابت بارداری ( که به آن عدم تحمل کربوهیدرات بارداری نیز گفته میشود. نرخ عدم وقوع تشنج در کودکانی كه رژیم غذایی اصلاح شده اتكینز (Atkins) با محدودیت كمتر داشتند، تا فقط 15% کاهش یافت. کاهش رشد در کودکانی که به علت صرع از رژیم کتوژنیک استفاده میکنند هم دیده میشود و علت اصلی آن کاهش ترشح هورمون رشد به علت دریافت پایین کربوهیدرات میباشد.

هنگامی که ورزش میکنید در کنار کالریسوزی عضلهسازی هم خواهید داشت. اگر شما در کنار رژیم کتوژنیک ورزش میکنید، کراتین میتواند به شما کمک کند. پاسخ این سوال که آیا این رژیم برای بدن مفید است یا مضر به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اما آیا رژیم کتوژنیک در بارداری مجاز است؟ آیا رژیم کتوژنیک برای من مناسب است؟ پنیر گودا را میتوان به تنهایی، بهعنوان میانوعده یا پیشغذا مصرف کرد، یا در انواع غذاها از جمله ساندویچ پنیر کبابی، سالاد و غذاهای پاستا استفاده کرد.برخی از این محصولات می توانند برای رژیم کتو مناسب باشند، در حالی که برخی دیگر به دلیل محتوای کربوهیدرات ممکن است توصیه نشوند.چوريتسو می تواند برای رژیم کتو مناسب باشد زیرا دارای چربی و پروتئین بالا با کربوهیدرات بسیار کمی است.

رژیم کتوژنیک دکتر فرشته زمانی

در طول این مدت، عملکرد فیزیکی ممکن است به طور موقت کاهش یابد . بهترین روز است که یک برنامه ورزشی مناسب، در طول یک هفته برنامه ریزی کنید. انواع مختلفی از رژیم های کتوژنیک وجود دارد که رژیم اتکینز یکی از معروف ترین رژیم های زیر مجموعه کتوژنیک است، در رژیم اتکینز محدودیتی در دریافت کالری نداریم اما میزان کربوهیدرات به ۱۰ تا ۲۰ گرم در طول روز کاهش میابد. تیمولول نیز برای پیشگیری از میگرن و برای کاهش بسامد و شدت حملات میگرنی مؤثر است، درحالیکه فرواتریپتان برای پیشگیری از میگرن دوران قاعدگی مؤثر است. MCTها توسط کبد تجزیهشده و بهسرعت وارد جریان خون میشوند و بهعنوان منبع سوختی برای مغز و عضلات مورداستفاده قرار میگیرند. ↑ اگناگ کتوژنیک در جریان مرحلهٔ القاء (آغازین) این رژیم استفاده میشود و یک نوشیدنی با نسبت کتوژنیک خاص است.

این یک غذای کلاسیک آمریکایی است که اغلب با چاشنی هایی مانند سس کچاپ، خردل و ترشی پر می شود.برگر مرغ یک ماده غذایی مشابه است، اما به جای گوشت گاو از مرغ چرخ کرده تهیه می شود. بهتر است از همبرگر بدون نان لذت ببرید یا از جایگزین های کم کربوهیدرات مانند بسته بندی کاهو یا نان کتو پسند استفاده کنید. با این حال، اگر مصرف کربوهیدرات به حداقل برسد، ذخایر گلیکوژن کم می ماند. مصرف مقدار زیادی چربی های سالم می تواند سطح کتون شما را افزایش داده و به شما در رسیدن به کتوز کمک کند.در واقع، یک رژیم کتوژنیک بسیار کم کربوهیدرات نه تنها کربوهیدرات ها را به حداقل می رساند، بلکه نیاز به مصرف چربی بالا نیز دارد.