صداگیر گوش برای خواب هلبرگ مدل H1

بایگانیهای بخاری فن دار - فن پویا از پر کاربردترین نوع دمپر ها میتوان از دمپر های اتوماتیک پشت فن ها نام برد. در اصل دمپر ها مثل یک شیر آب عمل میکنند که بوسیله آنها میتوان موارد ذکر شده در بالا را کنترل نمود. از لحاظ شکل هندسی نیز دمپر به دو شکل گرد و چهار گوش ساخته میشود که ابعاد آن بستگی به مقطع داکت یا مجرای عبوری هوا دارد. ضخامت ورق مصرفی برای ساخت دمپر موتوری و هم چنین توان دمپر موتوری نسبت مستقیم با ابعاد این محصول دارد . اصولا دمپر ها از یک یا چند تیغه متحرک با متریال های مختلف ساخته میشوند که بنا به محل نصب و نوع کارایی آنها انواع و اسامی مختلفی دارند. برای پاسخ به پرسش ” دمپر چیست ” ضروری است که انواع مختلف این تجهیز را بشناسید. برند و مشخصات فنی آن را نیز باید در هنگام خرید در نظر بگیریم، این امر می تواند ما را به یک دمپر بسیار با کیفیت برساند. دمپر های وزنی یاد شده به شکل معمول به صورتی کار می کنند که جهت عبور جریان موازی محور زمین باشند، ولی میتوان با وزنه های طراحی شده توسط شرکت پخش نیرو دمپر ها را حتی طوری نصب نمود که جهت جریان عمود بر محور موازی سطح زمین باشد.ترمینال حجم ثابت چهار گوش​ !

میتوان در پشت دریچه از توری و فیلتر برای هوای برگشت دریچه های بازدید کناف – شرکت تهویه سازه شار دستگاه نصب کرد. همچنین از ورق های فلزی پانچ دار استفاده می کنند تا بدنه دستگاه را بسازند. به همین منظور جهت خارج نمودن دودهای مضر از فضاهای بسته از دودکش ها برای وسایل گرمایشی خانگی و یا دستگاه های کارخانجات استفاده می شود. برای مثال در هنگام آتش سوزی دود و حریق از طریق کانال های تهویه سرایت پیدا کرده و موجب گسترش آتش سوزی می شوند. به کمک این تجهیزات خسارتهای ناشی از حریق در ساختمان به حداقل میرسد. 10 سانت با عمق حداقل ۴ سانتیمتر که برای هواکش های سرویس های بهداشتی یا هود های آشپزخانهها یا حتی داخل خودرو ها (در گلگیر عقب خودرو جهت خنثی کردن فشار هوای داخل خودرو هنگام بستن درب خودرو) تا اندازه های بزرگ چندین متر در چندین متر با عمق های تا ۶۰ سانت برای خروج هوای داخل اتاقهای دیزل ژنراتور استفاده میگردند. این کار با یک اینورتر برای کنترل دور فن قابل انجام است، ولی فراموش نکنیم که هزینه اینورتر مخصوصا برای فن های بزرگ بسیار بالاست ولی این کار با نصب یک دمپر حجمی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. ​​​.

در حقیقت این دریچه های تهویه هوا از تعدادی نوار ضخیم و پهن که به صورت عمودی و زاویه دار درون قابی قرار داده شده است، ساخته می شوند. در دمپرهای ضد انفجار ساخت شرکت صنعتی رحمتی، زاویه پره ها و در نتیجه میزان حساسیت به فشارهای پایین قابل تنظیم است. دمپرهای برندهای معتبر معمولاً گران تر هستند. دمپرهای خودکار معمولاً گران تر هستند، اما می توانند کنترل دقیق تر و راحت تری را ارائه دهند. دمپرهای چوبی ظاهری زیبا دارند، اما ممکن است به اندازه دمپرهای فلزی یا پلاستیکی بادوام نباشند. دمپرهای پلاستیکی ارزان ترین نوع دمپر هستند، اما ممکن است به اندازه دمپرهای فلزی بادوام نباشند. دمپرهای دستی معمولاً ارزان تر از دمپر اتوماتیک هستند. این به این دلیل است که دمپرهای دستی نیازی به تجهیزات الکترونیکی ندارند. تاج بالاترین قسمت کلاهک است که مانند چتر مانع نفوذ آب به لوله ها و محفظه میشود. از طرفی از لوورها در مکان هایی استفاده می شود که محافظت در برابر نفوذ آب مورد نیاز است.

دمپر چرخ دنده ای آلومینیومی

​​.

صداگیر چهارگوش

از لحاظ وزنی بسیار سبک هستند و همین علت سبب میشود که به وزن کلی ساختمان مقدار زیادی اضافه نشود. بعد از خاموش شدن و قطع جریان هوا با وزن خود به طور اتومات پایین افتاده و را عبور هوا را میبندند. که با توجه به پارامتر های زیادی انتخاب و نصب می گردد. از نسخه ۲۰۱۳ اکسل به بعد علاوه بر در جدول هایی که با فرمت ایجاد شدن هم میشه از استفاده کرد که مراحل انجام کار به شرح زیر هست. این نوع دریچه دارای ساختاری با پرههایی شبیه به حروف است که با باز و بسته کردن دریچه، جریان هوا را کنترل میکند. دریچه های ورودی و خروجی هوا باید طوری باشد که کاملا هوابند و بدون درز باشند. اگر بخواهید بار تمام شده کمتری را به ساختمان وارد کنید، باید از لوورهای آلومینیومی استفاده کنید. گزینه : تمام آیتم ها بجز آیتم هایی که بزرگتر از مقدار مورد نظر ما باشند را فیلتر میکند.